Friday, April 22, 2011

random : 1

sekarang memang tersangat ngan bz. clas nak full je kan. penat ni. bukan penat ape. cuace skrg ni kejap panas, kejap ujan. masuk class air cond depan mate. campur2 jadi sakit kepala n badan ni. tapi sempat jugak aku g nengok rio ngan wan. tersangat la best citer tu. cute, klakar sumer la ade. best ! 5 stars ! hahaha

btw, aku nk ignore je pasal orang yang sibok nak maki2 aku. tak paham kenape. tapi hati orang kan, kite tak tawu. mungkin die tak tawu perkara sebenar, then die nak main sembur je. itu aku tak pasti. aku tak pasti ape yang die tawu, ape yang orang lain bagi tawu kat die. hurmmmm... tak pe la. aku skrg ikut je cakap akak, wan n bestfren aku. ignore je die. biar la ape pun die nak kater or maki kan aku ni. aku tak perlu pening nak pk. baek aku pk bende yg berfaedah skit. sekian. tu je :)

* tersangat la sengal lift kat kolej tu. leh rosak pulak. class kat tingkat 4 pulak. konon2 da pakai baju kurung nak ayu2 sikit. terus tak jadi ayu. hahaha

member2 pun tak support langsung bile aku nak bertukar jadi ayu. hahahha

1 comment:

.:Farah Liyana:. said...

i was here.. reading your blog ;)