Saturday, April 27, 2013

Sedih. Pedih. Medih.


Hi awak. Semoga awak bahagia dengan dia. Saya tahu kita tak pernah declare apa apa. Tapi awak tu seolah olah bagi harapan dan harapan awak hanyalah harapan palsu. Awak tak ubah seperti lelaki lain yang pernah hancurkan hati saya.

Nahhh genap seminggu.

Genap seminggu dia tak contact aku. Betul la kan langkah aku ni. Makna nya dia memang tak perlukan aku. Dia da ada orang yang lebih baik dari aku. Oleh itu, marilah berundur diri dengan rela hati.

Mungkin orang tu lebih dekat dengan dia. Lebih mesra dengan dia. Lebih perempuan daripada aku dan lebih kaya? Pisau cukur sangat!

Take care awak. Semoga berbahagia bersama dia yang awak pilih :)

Lagu yang paling sesuai jadi lagu teman ialah lagu shahir. Apesal lagu yang best mesti lagu sedih? Babi hutan la!



No comments: