Thursday, August 18, 2011

Dia seorang lelaki

Kenapa la dalam kepala ni asik ada dia? kenapa muke dia jugak yang muncul dalam mimpi? kenapa dia? kenapa tak orang lain. *kalau aril tak pe jugak. mane tak nye. da ade gambar die kat bilik aku ni. perlu ke aku nak cabut gambar die dari dinding? *perlu ke? dia bukan nye lama lagi kat sini. dia nak pergi jauh nanti. aku mungkin akan rindukan die. tapi buat apa aku sibuk nak rindu dia sedangkan dia tak rasa sama macam aku rasa. aku tak nak jadi hamba cinta. aku ni perempuan. aku tak nak la aku yang lebih lebih. aku nak die lebih sayang kan aku dari aku sayangkan die. tapi tu semua angan angan aku je. tapi aku sendiri pun tak sedia lagi untuk serius dalam perhubungan. aku tawu perjalanan aku jauh lagi. mungkin bila die da tak de kat sini bawu aku boleh pulihkan perasaan aku ni. mungkin akan kembali normal seperti biasa.



No comments: