Sunday, September 25, 2011

Mengemas kini

Lama da tak mengemas kini blog ni. Yang pasti aku tersangat la bz. Da start class. Aku tak suka class ari isnin. Tersangat la memenat kan. Pagi, petang n malam. Baik tido cosmo je kan. haha Tapi aku macam lagi happy je sem ni. Ramai da aku leh bebual. Tak de la macam dulu masa aku bawu masuk. Diam je. Padahal aku ni boleh tahan becok.

Sempat aku g datink ngan by. Time class isnin tu ada terluang sikit masa sebelum class malam start. Aku g karok kat neway dengan dia. Ape yang boleh aku cakap, terubat windu dihati. Okay, aku tawu kau nak cakap poyo kan? Suka hati aku la. Kau jelez letewww. hahaha. Walaupun tak lama tapi best! :D

Aku sempat ponteng class kamis lepas sebab ikot akak aku g kl. Tak de keje agaknya kan? Balik ari pulak tu. Semata mata ngidam meatball ngan daim cake ikea. Tapi tak de aku naik kl semata mata nak melantak. Doctor akak aku nak amik bibik dia kat klia. Then dia cakap nak singgah ikea. Tu yang aku menyibok ikot tu. Dapat jugak tunaikan impian tekak aku ni :D

Okay, badan da bawu ayam goreng. Maklum la kan kita orang masak sendiri untuk open house. Mata da rabak ni nok. Tido dulu. -_-


No comments: