Saturday, October 1, 2011

Walaupun da abis raya

Aku tawu la raya da abis nok. Suka hati aku la da hapdate pasal raya ke, deepavali ke, krismas ke. kan ni belog aku. Bukan kau punya kan?

Okay, open house ngan raya kat kolej da setel. Alhamdulillah :) berjalan lancar semua nya. Walaupun sebelum majlis ada maslah sikit, tapi kedua duanya berjalan lancar. Sumpah enjoy gila. Time open house yang aku harap datang, semua datang. Kecuali apit la kan. Tak pe la. Dia memang tak de kat sini pun. Tapi kan Ana, Ika n Ibu datang. Kira wakil la tu. Thank you to Am, Atie, Ezan, Acin, Wan & Family, Ana, Ika, Ibu dan lain lain tu. Harap korang sudi datang lagi. Bagi yang tak datang or beriya konon nya nak datang tapi harammmm kan. Tak pe, next year ada bebeh :)

Time raya kat cosmo lagi letop. Perut aku ni da tak ada space langsung. Kenyang gila bapak. Dari level 1, admin ke level 2 lecturer, ke level 3 club club student. Amekaw! Mana la nak sumbat kan. Aku siap sponsor banner and backdrop. Backdrop tu kosong jek. Dorang wat sign sign. Memang cool sebab club lain tak de buat macam club kita orang. Yang paling best, time ni la aku leh jumpa student yang tak pernah aku jumpa. Boleh wat anak ikan macam ni. hahaha :D Terasa macam sekejap je raya sebulan ni kan. Nak raya lagiiiiiiii
-____-

No comments: