Monday, February 21, 2011

dulu dan sekarang

dulu die je yg nak dengar cite aku. 
dulu die je nak take care aku. 
dulu walaupun die ade gf, die tetap tak lupe kan aku. 
dulu die tempat aku mengadu macam macam. 
dulu die tempat aku nak lepas geram kalau ade masalah. 
dulu die la tempat aku nak melalak.
dulu kiteorg susah senang same same. 
dulu kalau aku text confirm la reply, klu xde credit pun, die reply punye after top up. 
dulu dulu dulu. tu dulu. sekarang tak lagi dah.

sekarang die da bz sangat sangat agaknye. 
sekarang mungkin die da ramai kawan bawu. 
sekarang mungkin die tak perlukan aku lagi. 
sekarang die mungkin lebih bahagia kat sane tanpe aku. 
sekarang die mungkin da ade orang lain yang boleh susah senang same same.
sekarang kalau aku text susah die nak reply.
sekarang sekarang sekarang die memang da lain.

tak perlu la aku nak sebut sape name die.
kau tawu kau sape.
sape makan cili die la terase pedasnye.
thank you for being my friend for almost 10 years :')

No comments: