Monday, February 21, 2011

under one roof

weekend lepas family aku plan nak g tiram. budak budak sumer da excited macam ape je. mak aku pun excited sampai salah pakai kasut. mak g pakai kasut keje. haha  sampaikan belalang pun nak 4low kiteorg jugak! haha
ni haa belalang nye
muke muke yang agak excited :D

mule mule terpikir ade ape je kat sane. tapi bile da sampai, not bad jugak. kat mall tu ade macam macam. ade waterpark, wayang, karok, snooker, umah antu n mesin mesin game die berlambak lambak ! tak sangka semua tu satu tempat je.

ni ha todays mall tu
kenape agaknye aku xamik pic ngan minatang ni?
aku takot la sejak azali lagikk. huhu
ni kat dalam waterpark tu
aku pun da jadi macam budak budak walaupun air tu paras lutut je
bukan main lagi sumer. sempat lagi nak urut urut
tengah syok syok main tetibe jumpe ni ! sape la yg tercicir bantal busuk ni ?
 bez memang la bez tapi badan ni sakit sakit la.... nak urut please....... :(

No comments: