Tuesday, May 3, 2011

batu pahat + melaka

mule rase macam lame je nak balik kampung. rase malas memang ade. tapi tak la g jalan mane sangat pun. tak sempat la. hari sabtu kat batu pahat. malam nye da kat melaka. ahad kat melaka sempat g jusco n air panas gadek je. isnin da balik.

hari sabtu sepatotnye nak jumpe acin tapi aku sampai pun da kul 8. then ikot mak g sg udang. acin text yg die nak balik hostel kul 9. mane la sempat dear. tak dapat jumpe :(

hari ahad kebetulan makcik nak g jusco kat ayer keroh. da dekat sangat ngan tempat odi ofa.sepatot nye nak g nengok bola malam tu tapi aku kena g gadek pulak. dapat la lepak kejap ngan die kat mc d. kebetulan pakai baju kuning same2. ni kalau minah tu nengok, confirm aku kena serang or maki hamun. kan kebetulan. ishhhh.. malam tu pulak g gadek. muke aku ni da muncung sedepa sebab mengentan tak dapat nak nengok bola. tapi bile sampai gadek aku senyum lebar sebab die ade tv kat tepi kolam. ade skrin beso lagik. terbaekkk. dapat aku nengok MU kalah. hahahahaha

jusco melaka :)
terima kasih air panas gadek ! hahahaha
tak pasal2 kena maki + sound ngan dak2 MU hahaha
terjumpe ni kat batu pahat. kalau rase nak bunuh diri, makan la mee racun. hahahaha


No comments: