Thursday, May 19, 2011

nur kasih the movie

Seperti biase aku nak jadi penonton pertama di antara member member lain. Sape kater filem melayu tak best? Meh sini aku siku kepale die.

Tapi bagi sesape yang tak ikut drama die dulu, confirm tak teruja pun nak nengok filem ni. Aku dulu pun bukannye ikut drama die dari episod 1st pun. Da tengah tengah bawu aku sibuk nak nengok. Yela, aku pelik nengok mak yg slalu kat depan tb setiap jumaat malam. Last last aku pun terjebak same.

Siyes korang kena bawak tisu kalau nak g nengok. Tapi sape yg jenis tak de prasaan tu, better tak yah la nengok. Tapi sape yg konon belagak hati kering, better bawak je tisu. Nanti korang confirm nangis jugak. Hati kering konon, padahal dalam hati ade taman!

Aku tak nak pun share sinopsis die. Kalau nak tawu, g la nengok sendiri. Setahu aku filem ni tak masuk astro 1st pun. Aku pun macam nak nengok lagi sekali la. 5 bintang ! :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments: