Tuesday, May 17, 2011

kesian la kat kawan saye tu

sumpah tak tawu nak start yang mane satu dulu. banyak sangat nak aku taip ni.sumer pasal kawan kawan sendiri. macam macam hal yang jadi ni.

firstly pasal double o (bukan name sebenar) hahahhahaha maap la ye. sebab belog aku ni banyak sangat yang suke stalker. so terpakse gune bukan name sebenar. oke, ari tu bekas kekasih die sibuk sangat serang aku kan. nak dijadikan cite, kawan aku tu dengan tak sengaje nye telah mengantoikan ex gf die. die nampak pic n message dari scandal ex gf die tu. btw, scandal tu member2 jugak. budak lelaki tu pun ade salah seorang stalker yang suke menyibok hal aku. complicated kan. aku nak menaip ni pun macam pening. hahahaha korang paham paham je la. ari sabtu lepas kiteorang lepak karok. after karok tu, kawan aku tu leh pulak message aku. die tak bagi aku upload pic yang ade die. whatever la. aku malas nak layan sebenarnye.

second, citer pasal salah sorang bestfren ni. die ade masalah ngan kekasih die jugak. bestfren aku ni selalu je ikotkan cakap kekasih die tu. ape je la. tapi kekasih die tu macam tak appreciate langsung ape yang die buat. sumer die je nak betol, abis tu kawan aku tu nak jadi ape sey? mak bapak die pun tak halang die nak kuar g mane pun. asal kan die tak wat mende tak senonoh da la. die kuar pun ngan kawan kawan je sumer. yang kau ni nak tentukan die kena duk umah ni kenape? excuse me, bawu couple je tau. tunang pun tak lagi. kau tu sendiri, siap sembunyi lagi dari mak kau. ape jenis jantan macam ni? opsssss! kan aku ni da terlebey menaip. menaip dalam keadaan emosi yang tidak terkawal. hahahaha takot kat mak tapi kau da siap tangan kan kawan aku tu kan. dem u ! geram beno aku ni. kang ade yang kena bako ni kang !

dua citer je sebenarnye. tapi tadi rase macam banyak je nak citer. hahaha maklum la emosi tidak terkawal. :p

No comments: