Saturday, November 3, 2012

Betting 3 hari

Disebabkan aku da gatal pergi betting puasa tweet 3 hari dan Arsenal pulak menanggung kekalahan 2-1, terpaksa la aku tak tweet 3 hari.

Dengan ini saya ingin mengumumkan bahawa saya tidak akan mentweet selama 3 hari.

Start kejap lagi pukul 12 am ahad sampai la 12 am selasa. Tak yah nak mention or unmention aku. Tak yah nak menganjing seperti hanjing kurap tersedak tulang. Kang kena sepak guna bontot.

3 hari bukan lama. Tapi kan sebenarnya lama jugak la babi. Habis la news feed fb korang penuh muka aku je. Tak pun aku tweet guna twitter akak aku hahahaha.

Apa ada hal? Aku kan ada myspace, netlog, tagged, facebook, skype, ym, whatsapp segala. Instagram pun boleh buat bebual. Tak de pun, hari hari aku menaip kat blog. Habis citer. Okbai :D

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: