Monday, November 5, 2012

nyenyenye

Tajuk memang tak memberangsangkan. Maaf la ye. Akibat buntu tak dapat tweet. Macam ni la rupanya. Tu la sape suruh betting lahabau?

Baru nak menyesal sekarang. Tiada gunanya. Takkan aku nak update status fb macam aku tweet kot? Memang nak kena blocked la kan. Tak pun aku kena ngumpat kat twitter macam yg aku selalu buat hahahaha

Aku cuma terkilan satu je. Aku nak wish birthday Aril. Tapi tak boleh nak tweet. Maka dengan itu, aku telah DM dia. Nasib baik aku boleh DM. Aril follow aku. Kau mampu? Hahahaha

Nasib baik la Acidd bagi idea macam tu. Lagi satu Acidd suruh instagram. Aku pun buat la. Tapi dalam tabby cuma ada satu je gambar aku dengan Aril. Tapi kan Aril bukan selalu pun main instagram.

Lagi 2 hari puasa tweet :|

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: