Wednesday, November 14, 2012

KAWAN #2

Yang jenis lupa kawan tu sama je dengan kes kawan yang tikam belakang. Ape ni main tikam belakang? Tikam depan la kalau berani. Depan kita kemain baik. Pijak semut pun tak mati. Belakang kita perangai macam lahabau. Lebih kurang je macam musuh dalam selimut.

Bukan dalam hubungan cinta je kita kena give and take. Kadang kadang dalam hubungan persahabatan pun kita kena jugak. Kalau da memang kawan kita jenis tak reti mengalah, keras kepala & nak menang je, kita pun kena la mengalah. Mengalah tak semestinya kalah kan?

Kalau dapat kawan yang jenis cakap lepas macam aku ni. Korang redha je la. Well, aku memang suka cakap lepas. Sape yang da kawan lama dengan aku mesti faham dan mesti tak amik hati sebab tu memang cara aku. Tapi kebiasaannya lepas aku cakap tu mesti aku buat lawak bodoh. Nasib baik la Ayunn ni sorang je dalam dunia :p

TBC :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments: