Friday, November 11, 2011

Aku pun tak nak gaduh

Aku bukan nak suka suka berlakon depan dia. Tapi aku ada benda nak mintak dia tolong kan. Bila da jadi macam ni, aku terus cancel dengan dia. Aku tak nak friendship kita become worst because of him. Ingat lagi before kau naik SA ari tu, kemain belangkas. Kesana kesini sama sama. Ni bila kau da tak sengaja rosak kan hp aku n pasal mamat tu, kita terus jadi macam ni kan. Tak jumpa langsung. :(

Aku faham kau tengah demam. Kalau aku ni ada transport, boleh je aku g umah kau jumpa kau. Tapi aku ni kau tawu kan. Semua menumpang orang. Memang susah nak gerak. Masa Din nak hantar Fatin balik, dia da drop kitaorang kat umah aku. Bila Am text kau, kau tengah dinner dengan family kan. Time tu pun dia ada call aku cakap dalam kul 10 dia free. So kitaorang bertiga decide tunggu kat mobil. Am pun da bagi tawu kau yang kitaorang kat mobil kan. Tak lama tu, dia pun sampai. Kitaorang terus naik keta dia. Memang salah kitaorang lupa yang kau nak datang situ. Bila Am cakap yang kitaorang da kat umah Ezan dengan dia sekali, kau terus tak nak datang kan.

Pasal aku tak maafkan kau tu. Itu hak aku. Sama macam hak kau yang tak nak maafkan dia n terus letak dia kat belakang. Kau tawu aku sayang hp tu. Kau tawu kan aku sayang kat kau. So aku percaya la kat kau. Aku harap kau dapat jaga betul betul. Kau tawu kan aku marah betul bila ada sorang mamat yang pinjam hp aku dulu wat hp aku macam mana. Aku jadi marah bila kau pun macam mamat tu. Aku tak sangka kau pun macam dia. Sebab tu aku susah nak maafkan kau. Tapi aku rasa aku tak de la marah teruk sangat. Aku tak de nak maki maki kau, aku tak de pulak nak update status perli kau. Aku cuma nak kau bagi ruang sikit kat aku. Bila da lama sikit, aku jadi lembut hati nak maafkan kau.

Aku harap sampai sini je la kes ni. Kalau kau rasa aku ni masih kawan baik kau ataupun kawan biasa kau, kau call or text la aku. Sudah sudah la nak reply kat blog ni. Btw, aku cancel dengan dia sebab kau. Sebab aku lebih sayangkan friendship kita :')

No comments: