Tuesday, November 15, 2011

Family Day!

12 - 13 November 2011
Ismah Beach Resort, Pengkalan Balak, Melaka

Da lama tak pergi outing dengan family kawan mak macam ni. Last masa pergi Port Dickson tapi tahun bila ntah. Walaupun tak ramai macam time pergi PD, event ni tetap meriah. Serius aku semangat betul sebab family kitaorang yang organize kan. Cari tempat, cari sponsor, banner everything la. Hebat betul akak kau tu. Gila banyak hadiah dapat. Aku pulak sibuk design banner, bunting dengan aturcara majlis. Sampai pukul 2 pagi nok. Semua yang dirancang berjalan dengan lancar cuma masa sukaneka, start lambat sikit sebab ada yang datang lewat. Tapi yang lain semua okay! Sukaneka, mandi laut, mandi kat pool, BBQ dinner, lucky draw, birthday celebration, banana boat semua best! 

Masa lucky draw, tiba tiba aku yang kena bagi hadiah. Pelik gila muka aku masa emcee suwoh naik pentas. HAHAHA Before tu mak yang bagi kan hadiah and aku ada dapat satu. Bila time aku bagi pulak, nombor mak pulak naik. Sumpah aku rasa kelakar. HAHAHA Btw, kulit aku terhitam sikit. Panas masa mandi hari ahad tu. Nak tak nak, mandi je la kan. Takkan takut hitam tak nak mandi kot. Aku sampai kena simpul biawak sebab air cond sejuk sangat. Damn! Memang sakit gila babi! Redha je la. Kena sampai dua kali pulak tu. Apa lagi, terpekik terlolong la aku :O

Dia tak hensem tapi dia cumel. Dia pakai macam biasa je, tapi aku nengok sekali terus macam suka. Tapi masa dia pakai kemeja, memang aku cair jap. Tapi dia gerak awal tak dapat nak amik gambar berdua :(

* Tak dapat nak attach gambar sebab broadband ni lembap macam tahik! -__-

No comments: