Thursday, November 24, 2011

DOWN! :(

Tersangat la down tiba tiba my baby DD cedera. Ouh damn. Dia je la harta aku. Tak tawu aku nak cakap ape bila nengok keadaan dia. Tak nak tuduh sape sape sebab dia dipegang banyak tangan. So susah aku nak cakap sape yang buat. Tadi pergi kedai. Kalau nak betulkan kena bayar RM 200. Serious? Gila ke ape? Aku da la bawu nak belajar carik duit sendiri. Buat design, taipkan assignment, buat kuih. Kalau la aku orang kaya, aku da sedekah je my baby DD tu kat sape sape and mintak mak beli yang bawu. Tapi aku tak mampu la. 

Tadi kat kedai atas, orang yang biasa aku jumpa tu cuti pulak. So orang lain yg bagi harga lense bawu. Mahal wey. Siyes tak mampu untuk masa ni. Baik aku beli BB. Ini serious! Bila turun bawah, kedai tu ayah da biasa pergi time ayah muda muda. Uncle tu still kenal ayah. 

Nampak tu ternganga jek :(
Dia cakap dia tak pernah nengok lense rosak macam aku punya. Gila hebat aku ni. Hahahaha :D  So dia suggest aku beli je lense bawu. Dia bagi harga berbaloi baloi sebab dia kenal ayah. Ayah da semangat waja nak keluarkan credit card dia. Memang la senang, swipe jek. Tapi aku nak bayar balik pakai duit ape? Ayah ni tak membantu langsung suwoh aku sabar. Hishhhhh Aku terus je balik and cakap kat uncle tu aku pikir dulu.

Si uncle tu terus tampal macam ni.
Dia kater tampal dulu sementara beli lense bawu.
Tak senonoh betul. Takkan aku nak amik gambar dengan tampal tampal macam tu? Aku ni ha terus tension and demam. Badan sakit sakit. Teruk betuk aku pikir kan pasal DD ni. :(   Tiba tiba otak aku berfungsi.

Taraaaaa!
Aku terjumpa wrist band Shahir FC. Aku memang join Shahir FC. So what? At least dapat jugak wrist band ni tolong aku. Dari korang tu ade mendatangkan faedah kat aku ke? 

Btw, Thank you to MIZ yang call aku tadi. Aku pun memang nak ngadu kat dia pasal my baby DD tapi takot mengganggu dia je. Tapi tadi da terlanjur dia call and tanya aku tido ke sebab suara aku serak. Aku pun terus je la citer aku demam sebab DD cedera parah. Btw, aku memang nak message dia esok pagi sebab nak wish goodluck for interview tapi dia da call kan. Terus je la wish on the phone. Thank you friend for always by my side and I always support you MIZ xoxo~


No comments: