Saturday, November 5, 2011

Okay, da bulan november!

Da seminggu tak update blog. Sebab nak concentrate Exam la konon nya. Puihhh..! Twitter ngan fb active je memanjang. Fuhhhh lega da abis Exam. Walaupun mid term je, at least aku da lepas separuh. Lagi separuh naik cuti nanti sambung la. Ada banyak benda yang jadi sebenarnya. Tapi yang paling penting ade 3 citer je yg aku ingat sekarang. Yang lain tak masuk otak sangat.

First, aku food poisoning. Gila babi betul. Susah la perut orang kaya ni. Tak leh makan lauk lauk semalam. Huhhh.. -__-  Da tak terkira berpa kali aku keluar masuk toilet. Yang penting banyak kali. Lebih 10 kali kot? Aku  ni pulak bila da sakit reti pulak nak jaga makan kan. Main bedal semua. Pastu kalau lepas makan mesti nak tercirit. Euuwwww~ HAHAHA :D Naik melecet bontot aku tau. Okay enough cerita taik.

Second, budak lelaki itu memberitahu saya bahawa dia dengan gf dia sudah setel. Bila aku tanya da okay belum dengan si gf, budak lelaki itu jawab dia da tak marah kau lagi, da setel. Da putus! Whoaaaa. Aku pun cakap la suka hati korang la. Yang penting aku tak de kaitan. Dengan ini aku bebas dari tuduhan melulu itu. TAHNIAH Yun!

Third, buaya itu telah menghubungi ku lagi. Dia tanya jadual exam. Tak kan aku nak wat bodo kan? Dengan rasa bertimbang rasa aku terus la bg tawu dia jadual exam. Pastu dia nak melebih pulak. Aku sound je dia. Aku cakap aku tak suka kacau boyfren orang. Pastu boleh pulak nak gatal gatal dengan aku. Not for this time bro. Aku slumber je cakap kalau dia nak menggatal pergi kat gf dia, bukan kat aku. Hebat kan aku? Muahahaha :D Okay setel pasal tu. Masa aku ngan budak budak lain g makan, dia datang pulak. Dengan gf dia pulak tu. Sebenarnya gf dia yang datang dulu. Then bawu dia datang. Amik kau. Jadi batu kan kau? Kanan gf kau, kiri aku. Kata berani mati bro. Apehal lu jadi batu pulak? Kau ingat aku nak bebual dengan kau? Tak hingin paham? Aku slumber badak je ignore kau gila babi n terus bebual ngan budak budak lain. Aku bukannya kejam tapi memang ini yang sepatutnya kau dapat. And now, aku pun da berani semula nak bebual macam biasa dengan gf kau sebab before ni aku rasa bersalah sangat. Okay, Goodbye loser! Bak kata Am, GFYM!

No comments: