Thursday, June 23, 2011

aku memang la cumel #perasanlebih


lame da tak belek belek gambo kat lappy. maklom la kan, bukan lappy sendiri. kalau lappy sendiri, ari ari aku belek. tetibe terjumpe satu gambo ni.


awwwww. cumel kan. ala korang tak payah la nak cakap cakap blakang. cakap je la depan depan. tak yah malu malu la. cakap je la aku ni memang cumel. kan kan? hahaha tak pe tak pe. ni ade lagi satu. ni mesti korang cakap, CUMEL NYE YUNNNNNN hahahahahaha


haaaaaaa. cumel kan? hahahaha sumpah perasan lebey je aku ni. sebenarnye nak tunjuk yg aku ni pernah berambut panjang. tapi ni je la yg terpanjang. tapi mak n akak pun cakap tadi rambut panjang lagi okay. jadi, sekarang ni aku nak start simpan rambut panjang balik la. nampak la cumel + ayu siket time raye nanti. senang sikit nak dapat duet raye. hahahaha peace yaw!

No comments: