Wednesday, June 15, 2011

saye benci hari ini

aku punye la kelam kabut pagi tadi takot lambat. naek lif sampai tersalah turun. sepatot nye turun tingkat 3 tapi aku turun tingkat 2. tak kan la aku nak naek lif balik kan. sambil jerit kat orang dalam lif tu "tungguuuuuu!!!" memang tak la kan. terpakse la naek tangga. da sampai kat studio jek ade sorang budak je yg da datang. tapi studio lom bukak lagi. damn!! peloh peloh den tadi naek tangga. tunngu punye tunggu, da 9.30. setengah jam wey. ade la budak buda lain datang. lecturer tak de lagi. setengah jam lagi da kul 10. ade budak g lecturer room. skali class tukar selasa depan. ape lagi aku nak kater kan. #@$%$%&%*$#*!!! terus g makan sebab da lapo sesangat. da terpakse g cc untuk mengonline dan mengupdate belog ini. kalau la tak de class petang ni, aku da blah balik umah.

maki dalam hati je la. tak baek maki lecturer. saye kan budak baek :)

No comments: