Tuesday, June 28, 2011

penggedik, menggedik, tergedik?

GEDIK : merenyam, mengade ngade, birah, menggatal dan juga miang. hahahahahahahaa

Haaaaaaaaaaaaaa sempot lagiiiii. meluap luap rasenye aku nak mengupdate belog pasal gedik ni. kalau ikot kan semalam lagi la aku rase eksited. hari ni da kurang eksited sikit. tapi rase menyampah tu masih ade lagi.

Kalau jadi orang perempuan, tak penggedik, menggedik, tergedik boleh tak? rimas la aku nengok. itu dari jauh aku nengok. bile da dekat sikit, aku dengar kau cakap pulak. rase aku nak bagi penyepak babun ni kat kau. gile babik aku ni. ganas abes. hahahaha. eh, sape je yang suke budak gedik macam tu? kalau lelaki pun menyampah, ape lagi aku ni yang sekaum dengan die? buat malu kaum perempuan je la minah oiii!! kalau kau rase kau nak jadi gedik jugak, fine aku tak kisah. tapi kau menggedik or yang lebih sesuai kau bermanje je la ngan laki kau. ingat ni aku cakap laki kau, bukannye bf kau. bukan muhrim lagi paham?

No comments: