Sunday, June 26, 2011

bas ouh bas

aku pun tak ingat bila last aku naek bas. bukannye bas yang g melaka ke kl. tapi bas kat jb ni. dulu time skolah memang la selalu. maklum la kan name pon budak skolah. tak de sen nak naek cab atau pun naek keta member sebab member pon tak de lesen lagi. tapi aku memang bodo sikit bab naek bas ni. bukan senang aku nak ngaku bodo ni. hahahaha

oleh itu *poyo abis semalam aku ngan budak budak lain (Acin, Apit, Odi, Am n Atie) telah mengambil keputusan untuk jalan jalan naek bas. nak jalan ke nak naek bas ni? *confuse hahahaha. best! sangat sangat la best. happy, enjoy dan macam macam lagi *speechless tapi tak dapat naek bas dari mule sebab da terlambat. kalau naek bas jugak, confirm lham aka orang tua aka abelong bising. hahahaha mule mule gerak naek cab sampai ke daratan (dataran sebenarnye) Odi salah sebut kat pakcik teksi tu. eksited punye pasal nak naek teksi cantek. sampai pakcik tu pun perasan yang kiteorang tunggu teksi die yang cantik tu. *buat malu je

sampai kat dataran kiteorang lepak lepak nengok beskal, nengok orang kat situ dan jugak mengutuk orang *kejam lepas tu naek bas g CS *eksited siap amik gambar lagi. nak macam bangla datang sini je.hahahaha da sampai cs terus macam tak de motif nak wat ape kat situ. terus g carik tempat karok kat merlin tower. tempat tu memang la bau hapak tapi sound die not bad. lagu pun banyak. kemain lagi aku tak nak lepas microphone. kalau boleh semua aku nak nyanyi *over eksited

lepas karok masing masing rase lapo. terus gerak bazar. sumer nak western. tak leh blah. kul 8 setengah gitu kiteorang gerak bus stop nak carik bas nak balik. da sampai terminal je, aus amik aku n terus umah angah nak suprise birthday die. naek bas ni memang la tersangat jimat. best dow. lagi lagi naek ramai ramai. memang cool sangat. tapi yang tak best nye mandi peloh wooo. basah kuyop!

No comments: