Friday, June 24, 2011

Kenangan Mengusik Jiwa

tengah tak de idea tadi nak hapdate belog pasal ape. aku pun tanye la kat wan. die cakap g la hapdate pasal skolah. aku pun terus teringat kat TUNAS BISTARI. kelas yang paling best aku pernah join. walaupun hanya form4, tapi kenangan banyak giler.

kiteorang ade bilik sendiri. tu yang best. walaupun mase tu bilik kat blok paling ujung. kiteorang da bersyukur sebab ade la tempat kalau nak wat meeting ke, simpan barang ke, lepak lepak ke. kat situ la kiteorang ketawa bersama, menangis bersama, bergaduh bersama, ade jugak yang bercinta. tetttttt! memang rapat sesangat. mula mula ade yang tak pernah pun nak bebual. sebab mase naek form 4 tu, kelas da campur budak dari aliran lain. so memang ade yang aku tak kenal pun. tapi sampai sekarang kiteorang masih rapat lagi. kebanyakan nye lelaki la. pompuan bape kerat je.

siap ade g kursus lagi seminggu kalau tak silap aku. memang la best. setiap sekolah ade kelab yang same. mase kursus tu pun, kiteorang budak budak pompuan bawak baju kurung 2 pasang je sorang. nak duduk sane seminggu. dorang pun tak cakap awal awal yang kena pakai baju kurung hari hari. kiteorang pun ape lagi, tukar tukar baju la ngan yang lain. nak wat camaner kan. siap pakai baju kurung ngan sport shoes hahahaha lepas tu ade hari jualan kat kotaraya. best sesangat. tapi mase tu aku tak de camera lagi macam sekarang. aku ade simpan 2 gambar je. tu pun cikgu yang bagi yang da siap print punye. aku scan balik masuk dalam lappy ni.

*amy, dian, ilham, ehsan, fatimah, aku
*nana, apit, apis, din, ezam
masa hari jualan kat kotaraya :D
ni pulak mase aku arrange untuk wat reunion.
tapi ni pun last year. tapi tak semua dapat join:(
harap sangat this year dapat buat lagi reunion macam ni. :')

No comments: