Friday, December 23, 2011

Kau da kenapa?

Dia bukak account aku. Dia blocked pompuan mana ntah. Girlfren dia la kot. Ke scandal dia? Aku tak sure. Tapi yang penting aku tak pernah nak blocked pompuan tu. Kenal pun tidak kan. Yang membuatkan aku yakin sangat dia yang buat, bila aku nengok ada gambar dia ngan pompuan tu kat dalam album pompuan tu.

Aku pun tak sure la gambar yang dorang amik sama sama tu masa aku on atau aku off dia dia. Maklum la aku ngan dia selalu sangat on off -___-

Akak aku suwoh je aku tanya dia. Eh, tak kuasa pulak aku nak g call dia. Nak tanya pasal pompuan tu. Ntah ntah dia tak nak angkat sebab dia da delete pun no aku dalam phone dia. MIZ pulak cakap biarkan je.

Memang aku ngan dia sekarang da tak de pape. Tapi bila aku pikir balik, aku macam geram. Kalau la pompuan tu tak de pape dengan dia, kenapa dia nak blocked pompuan tu pakai account aku?

No comments: