Thursday, December 29, 2011

Patah Seribu

Memang salah aku yang menggatal sangat nak nengok gambar gambar kat album perempuan tu. Akak aku da halang tapi aku nak jugak nengok. Tapi kalau aku tak nengok, sampai bila bila pun aku di bodoh bodoh kan je. Patut la kau ada upload gambar masa kau jadi pengapit tanpa pengapit perempuan. Kau kata kawan baik kau kawen. So aku okay je. Bila aku nengok kat album perempuan tu, perempuan tu yang jadi pengapit sebenarnya. Pandai betul kau simpan kan? And ada banyak lagi gambar korang berdua. Suap suap la, kau melutut depan dia la. Macam macam la. Aku pun tak pernah nak amik gambar ngan kau macam tu. Kau yang selalu kata aku ni ada jantan lain. Tapi kau yang teruk sebenarnya. Rasa macam membazir je kan. Almost 4 years. Kalau kawen, da dapat anak. -___- Okay, kau memang bukan untuk aku. Semoga berbahagia :')



Tak tawu la nape da lebih 10 kali aku ulang je lagu ni. Memang tengah patah seribu la kot T_T Btw thanks to my besties nak dengar masalah aku. Aku sayang korang  :')

No comments: