Tuesday, December 20, 2011

Mimpi kering

Kenapa mimpi kering? 
Sebab aku tak kencing pun masa mimpi tu. :p

Eh mimpi lagi macam dulu. Tapi orangnya lain. Tapi mimpi kali ni tak la macam dulu tu. Dulu mimpi macam da serious je. Yang kali ni mimpi dia text. Pastu dia datang nak declare. Fuhhhhhh memang untungla kalau benda tu jadi betul betul. Dia baik. Ngam la dengan aku. Ada la termasuk adegan ehem ehem sikit. Tapi tak la teruk sangat. Eh tapi aku tak boleh lupa ada satu ayat dia dalam mimpi tu.

" Biar kita berdua je tawu pasal hubungan ni. Orang lain tak perlu tawu. Biar apa orang lain nak cakap. Yang penting aku ada kau dan kau ada aku."

Memang la cair kan kalau in reality dia cakap macam tu. Tapi tak yah berangan yun. Mimpi je tu. Tapi kan aku tak de pulak ingat dia sebelum tido. Aku ingat orang lain ada la. Bila aku cakap dengan dia yang aku mimpi dia, dia leh loyar buruk pulak. Dia cakap menjadi la mandrem dia. Gila la kau. Btw, congrats da dapat keje! :D

No comments: