Sunday, October 2, 2011

Aiseymen!

Aiseymen? Aku nak spell assignment sebenarnya. Aiseymen pon boleh la. Da sem 3 ni bawu la terasa macam study. Sebabnya assignment da berlubur ni. 1st class ari tu da dapat 1. pastu lusanya dapat lagi 3. Bestkan? -____- Bestnyaaaaaaa. *kepalaotakkaubest  Tapi bukan susah sangat pun. Disebabkan penyakit M datang berlubur sekali dengan assignment, yang senang pun jadi susah. Yang sikit jadi banyak. Tak mo la malas malas yun. Kan nak dapat result bagus. Kan akak nak bagi bag Coach kalau kau punya result bagus. Wohoooo jadi mak datin la jawabnya kalau dapat bag Coach tu. Tapi tak nak la Coach. Aku nak bagpack roxy yang kalerful yang melets tu. Senang sikit nak g class. Tak nak la bahu aku senget sebelah pakai bag Longchamp kau tu. Da la tak leh sumbat banyak barang -__-

cumel kan?
Aku tawu korang nak cakap sudah sudah la nak jadi budak skolah kan? Eh suka hati aku la. Sibok je. Tapi muka aku ni memang macam kanak kanak ribena lagi kan? Bukan aku yang cakap tau. Orang lain yang cakap. Jelez letewwww~

No comments: