Thursday, October 6, 2011

Lagi dua bulan

Yihaaaa empat empat assignment sudah hantar. Rajin kan? Muahahaha. Assignment da siap terus la g berjimba. Si Joel yang baik hati nak belanja movie pulak tadi. Mula mula aku macam tak confident je sebab citer tu macam menakotkan. Bila da nengok, memang takot pun. Tak cukup ngan tangan aku tutup muka. Ngan bag pun sekali. Tapi bila nengok Colin Farrel terus citer ni jadi awesome! hahahaha tapi memang best pun nok. 5 stars boleh?

Awesome!

Before movie tu sempat lagi melepak lepuk kat BR. Maklom la kan ari ni Pink Day. Mangsanya henpon pink aku la. Yang acid amik tak sedap la. Sebab ada kacang. Aku kan tak makan kacang -___- Pastu aku g beli lain. Favourite flavour la kan. Gold Medal & Citrus Twist Ice. Sedapppppp :D

wootwoot~
Title tu sebenarnya lagi dua bulan aku nak cukup 22 tahun la :D

No comments: