Saturday, October 29, 2011

Berjimba

At last dapat jugak berjimba walaupun hanya photoshoot. Thanks to Ezan, Dian and my nephews, Luqman & Epit. Thanks Ezan bawak nasi lemak tapi sambal tertinggal. Sampaikan Epit sound "Ni nasi lemak ke nasi telur?" Hahahaha :D At least la aku lapangkan sikit kepala otak aku ni semalam. Next week da midterm. Aku ni belum study pun. Macam tak semangat. Mak g kl pun aku tak ikut. Alasannya nak study. Tapi satu ape pun belum lagi. Aku tak tawu la nape aku ni malas sangat. Lagi pun ni 1st time aku ade midterm. Selalunya terus final. Sumpah tak de mood nak bukak buku. Dengan keadaan rumah yang huru hara ni. Aku dengan tak sihatnya. Sakit kepala macam nak demam. Terpaksa la telan panadol tadi. Artis berlambak kat Angsana tu pun aku ni tak bernafsu nak pergi.

The best day ever
Walaupun cuaca panas giler

No comments: