Wednesday, October 19, 2011

Syukur Alhamdulliah :)

Nampak dia update new post. Baca title dia je aku da dup dap. Tak tawu la ape yang dia nak update pasal aku lagi. *negativethinking Broadband pulak lembap nak mati. Dengan penuh sabar aku tunggu la blog dia loading sikit sikit. *hilangsabarsebenarnya Habis je baca, aku senyum. Bagus la kalau dia da berfikiran matang sikit. Dia da request nak follow aku balik. Tapi aku belum approve pun. Kiranya aku macam tak respon langsung pun. Sebab aku tengah sibuk layan MDL kat fb. Pastu tiba tiba sakit perut. Lepas 10 minit bawu aku nak start tulis post ni. Tiba tiba dia im kat fb. Dia link blog dia. Mungkin dia ingat aku tak maafkan dia lagi. Tapi sebenarnya aku da lama maafkan. Even hari tu aku yang say sorry kot. -___- Tak pe la. Kata orang, sabar itu separuh daripada iman. So aku bersabar je la menanti bila dia betul betul da bersedia. Kan sekarang dia da betul betul okay. So esok boleh la buat assignment element sama sama dan kitaorang jadi macam dulu balik. :')

No comments: