Friday, October 14, 2011

I'm sowy :(

Terbaca new post dia. Baca title da tak sedap hati. Bila baca sampai habis aku pulak rasa bersalah. Lancang ke mulut aku ni? Aku tak kan cakap dia gay kalau dia sendiri tak mengaku hari tu. Aku tak de niat nak malukan dia. Aku tak de niat nak label kan dia sesuka hati aku pun. Mula mula dia yang wat cerita pasal aku dulu. Then tiba tiba perkataan tu keluar dari mulut. Aku tak plan ape ape pun. Patut la kau terus berubah. Terus tak de mood. Aku cakap kau tak nak layan. Terus kau nak balik tak nak lepak. Kalau sebab tadi, kau tak nak kawan dengan aku lagi, aku terima. Mulut aku memang jahat. Yun mintak maaf sangat sangat. Yun da tulis kat fb and twitter tapi tak reply pun. Kalau kau da tak nak maafkan yun tak pe la. Nak buat macamaner kan. Sowyyyyy :(

Masalah lain tak settle, masalah bawu pulak timbul. Nasib nasib :(

No comments: